čtvrtek 1. srpna 2013

Marmelády a medíky

Tak jsme s mamkou vyráběly marmeládky a mě to nedalo si je nezvelebit ještě víc, než jen obyčejnou polepkou na kterou člověk napíše OSTRUŽINY - rok a pak to strčí do špajzu, to by mě vážně nebavilo.
A tak jsem se odebrala do svého pokoje, vzala nůžky gumičky, fixy, provázek a látku...
Pak už jsem hodinu nevěděla o světě, ale úžasně jsem si odpočinula a nabyla se energií.
Z výroby válecího vaku mi doma zbyla oranžová látka, praporovina.
Nastříhala jasem jí na čtverečky cca 10x10cm.
Ty jsem napnula na zavařené sklenice gumičkou, pak ustříhla provázek omotala kolem hrdla pod víčkem a udělala uzlík, šňůrky zastříhla na stejnou délku a pak odstranila gumičku.
Tento postup se mi poměrně osvědčil na všechny sklenice, ale při zavazování je dobré si moc nepřemotat tu gumičku, provázek buď nad ní nebo pod ní.
Někdy jsem se snažila o rádoby vtipné popisky, můžete se si klidně říct, že jsem infantilní, ale mě to těší.

Příští rok si vyhraji s ozdobou zavařenin víc, vezmu štětec nebo vyšívací příze a udělám je takové, že budu na více použití…


Vlastně do týdne mají růst houby ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat