neděle 13. září 2015

Rajčata všude, kam se podíváš

Loni jsem svoje pěstitelské ambice uspokojila čtyřmi rostlinkami které jsem přivezla na Březové hory od Zuzky z Mezouně. Nejdříve to byly takový chcípáčci, ale dařilo se jim a dokonce jsme na ně věšeli i červená velká rajčata aby věděli, co mají dělat.

Nakonec se povedly a my i sklízeli.

Avšak letos moje ambice vzrostly, koupila jsem semínka (a ne jedny). Zasela do vajíčkových lůžek se substrátem, dala za okno a zalívala…


to vše asi na začátku dubna… rajčata rostly jako z vody a byly super…

jenže pak byly až moc rychlé a v květnu ještě nemohly ven, tak šly do podkroví a tam rostly jako bych je zalívala denně, což jsem rozhodně nedělala…



A mezitím jsem celý proces začala opakovat zasela jsem semínka do vajíčkových lůžek se substrátem, dala za okno a zalívala… Přemlouvala Sluníčko, ať nám posvítí, aby se vše povedlo …

První rajčata jsem vynesla ven a přesadila do pytlů a dodnes nezapomenu na pana policajta který u nás zachraňoval fretku jak mi řekl… máte tu chcíplý rajčata…


Druhá rajčata jsem zasadila do kýblů a taky rostou…


A rajčata dneska máme venku, sklízíme, užíváme si a jsou moc dobrá

Žádné komentáře:

Okomentovat